Πρωτομαγιά 2017

για την κοινωνική απελευθέρωση

ΑΘΗΝΑ

IMG_3182

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Advertisements
This entry was posted in πολιτική and tagged . Bookmark the permalink.

10 Responses to Πρωτομαγιά 2017

  1. Ο/Η giorgos λέει:

    Γιατι ανυπογραφο το πανω; προκειται για νεο κομμα μανωλακι;

  2. Ο/Η alepoudaki λέει:

    Γιωργακι, ζατι ρωτας, θελεις να γινεις νονα;;

  3. Ο/Η giorgos λέει:

    Και οχι μονο ανυπογραφο. Ηγεσια και βαση στραμενοι σταθερα προς τα πισω. Προφανως προσπαθουν να προσανατολιστουν.

    Μανωλακι εμπρος στο δρομο που χαραξε ο ρουντι. Σταθερα πισω απο τον λαφαζανη. Τι ψαχνεις;
    Γιωργος

    • Ο/Η lesxiyperdomon λέει:

      Τα μηνύματα δημοσιοποιούνται παρά τη φτήνια, μάλλον για να φανεί η φτήνια. Το μεγάλο άλμα προς τα πίσω (τριτοκοσμικός) συναντά τελικώς τον κολιγιαννισμό (λάσπη και ψέμα).

  4. Ο/Η το πουλάκι κολιμπρί λέει:

    Λοιπόν….., ο Μανωλάκις είναι επώνυμος, όπως καταλάβαμε όλοι. Ο Γιωργάκις όμως είναι και παραμένει, με την θέλησή του, ανώνυμος, ανυπόγραφος σαν να λέμε…. Παρ’ όλα αυτά νομίζει ότι έπιασε τον Πάπα. Θα έπρεπε να ξέρει πώς η κομματική και βιολογική του ηλικία, -είναι μεγάλος
    άνθρωπος- ΔΕΝ του επιτρέπει να ακροβατεί μεταξύ ψευδολασπολογίας και ιντερνετικής προβοκατσιούλας. Θα έπρεπε! Τι συμβαίνει όμως και ο Γιωργάκις συμπεριφέρεται σαν ανώνυμο νήπιο;; «Μωραίνει ο Θεός ον βούλεται απωλέσαι» Που σημαίνει: Χαζεύει ο θεός αυτόν που πρόκειται να πάρει. (κατ’ αναλογία, λοιπόν…)
    Παρακάτω: Ο Ρούντι κοιμήθηκε σε πολλές αγκαλιές. Παραδείγματος χάριν, στου ΜΛ ΚΚΕ το 2000, με το κοινό κατέβασμα. Δευτέρου παραδείγματος χάριν, στου Σύριζα την αγκαλιά και τρίτου παραδειγματος, στου Καραμπελιά την εθνικιστικοανεξαρτητοαγκαλίτσα. Πρόσεχε λοιπόν Γιωργάκι μην βρεθείς κι εσύ σε καμιά αγκαλίτσα. Η έλλειψη ονόματος στο πανουδάκι (εκτός απ τα ωραία που γράφει) υποδηλώνει, μεταξύ άλλων, άρνηση αγκαλίτσας, άρνηση αράγματος στον καναπέ (όπως, ίσως, ήθελες Γιωργάκι μ’) και έκθεση στην κοινή θέα.
    συνεχιζεται

  5. Ο/Η το πουλάκι κολιμπρί λέει:

    Πιο κάτω: Ονοματάκι όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου. Διότι κάθε πράγμα στον καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο. Διότι άμα παραβιάζεις την ωρίμανση των πραγμάτων και μάλιστα άνευ σχεδίου σοβαρού, αρχίζεις και τσακώνεσαι για τα ονόματα και για το «τί είμ εγώ και πού πάω». Αρχίζουν εκείνα τα «Βγάλε το α και άσε το δ», «μην το προφέρεις έτσι», «πές το αλλιώς», «ολόκληρο, όχι το μισό», «αααααα» και πάει λέγοντας. Για να μην γίνονται κι αυτά τα ασόβαρα με τα ονόματα (σαν δυο οικογένειες που ήρθαν σε αναγκαστικό γάμο και φωνάζουν το παιδάκι ο καθένας με το όνομα του σογιού του), ονοματάκι Γιωργάκι μου όταν έρθει η ώρα. Να είσαι βέβαιος!
    Ακόμα πιο κάτω: Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας. τι ο Γιωργάκις είναι κάτοικος κάποιας ελληνικής πόλης και μη γνωρίζοντας την γεωγραφία της πρωτομαγιάκικης συγκέντρωσης στην Αθήνα, θεωρεί ότι οι άνθρωποι κοιτάμε κατά τη μεριά της ΛΑΕ και ότι θέλουμε να πάμε προς τα κει. Όμως (οι φίλοι του δεν του το είπαν;;) η ΛΑΕ ήταν κατά τη ΓΣΕΕ, προς την αντίθετη δηλαδή κατεύθυνση, προς τα κει δηλαδή που γυρνάει τον κώλο του ο Μανωλάκις. Αν όμως ο Γιωργάκις είναι κάτοικος Αθηνών, και είν απ αυτούς που «περνοδιαβαίνουν για να δουν δυο μάτια αγαπημένα», τότε είναι ψεύτης και λασπιάρης. Διότι μπροστά απ το πανουδάκι ήταν το ΣΒΕΟΔ και πίσω άλλα Πρωτοβάθμια.
    Ακόμα πιο κάτω: Ηγεσία και βάση!! Εδώ γελάμε Γιωργάκι μ’ ….. Δεν ξέρεις τι άφθονο γέλιο προσφέρεις. Αν πίνεις, σε συμβουλεύω να το ελαττώσεις. Αν αναζητάς φαντάσματα για να κολλήσουν στο σίριαλ σου, πήγαινε σε παλαιοπωλείο για κανένα S.A.S. Είναι καλύτερο απ τον Φώσκολο….
    Πιο κάτω δεν έχει, ‘επιασες πάτο Γιωργάκι μ’ !

  6. Ο/Η giorgos λέει:

    Για το ονοματακι παντως εχω μια ιδεα.
    Βαλτε το μλ στη μεση. Κ ΜΛ ΚΕ.

  7. Ο/Η το πουλάκι κολιμπρί λέει:

    Μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου. Δεν είσαι ο Χαρρυ Κλυν

  8. Ο/Η Νίκος Βασιλειάδης λέει:

    Νομίζω πάντως ότι γίνεται πολύ κακό για το τίποτα. Ο σχολιαστής giorgos έκανε ένα σχόλιο το οποίο δεν έχει καμιά αξία να ασχοληθεί κάποιος στα σοβαρά. Αντί να σχολιάσει το σύνθημα του πανό και το πολιτικό του περιεχόμενο (αν υποτεθεί ότι έχει άποψη περί αυτού), έκατσε και ασχολήθηκε με το αν έχει υπογραφή ή όχι και με το που κοιτούν οι μετέχοντες στο μπλοκ. Δηλαδή αν κάποια στιγμή αυτόν τον πιάσει ένα στιγμιότυπο σε μια πορεία να κοιτά προς τα πάνω, θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι προσεύχεται στο θεό να τον φωτίσει.
    Προφανώς ο άνθρωπος δεν έχει επαφή με το κίνημα και η συμμετοχή του σε αυτό είναι επιδερμική. Μόνο έτσι εξηγείται το ύφος του σχολίου του. Κακώς ασχολείται κανείς (και πολλά έγραψα και εγώ).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s